Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.17

Оригінал Англійською

За помахом чарівної палички, оновлення з’явись!

В оновленні 14.17 ми посилюємо все, що не змогло навести достатньо хаосу. Це стосується і чемпіонів, і ауґументацій, і рис. Помітили, як ми пропустили предмети? Це все, тому що ми також послаблюємо силу масштабування яку надавали наші основні предмети, шляхом зниження деяких їхніх базових показників.

Окрім цього, ми також запускаємо (трошки раніше) наший перший (експериментальний) PvE режим гри – Випробування Цокера. У ньому, вашим завданням буде пережити 30 раундів PvE шаленств, типу великої кількості Номзі (щасти збіркам з чемпіонами ближнього бою) чи дуже великого Насуса (хто випустив цього собаку?). Удачі! 

Основні моменти оновлення

Інфографіка магазину ротацій

Випробування Цокера

В найпершому (і найекстремальнішому) ТФТ PvE режимі вам потрібно вижити протягом 30 раундів, а якщо вам і цього недостатньо, то завжди є режим Хаосу, що додасть більше режиму….тобто ХАОСУ! Ось деякі коротенькі факти, які ви можете прочитати поки завантажується оновлення. Але найкращий спосіб дослідити наш новий експериментальний режим – це поекспериментувати з ним самостійно!

  • Це все ще Магія та Хаос: Ви матимете доступ до чемпіонів та ауґументацій цього набору, також ви отримуватимете золото та підвищуватимете рівень так само як і у звичайних іграх. Проте Чари будуть лише у режимі Хаосу (не хвилюйтесь, у нас є рішення для Зерата та Вейґара).
  • 30 раундів, 6 босів, 3 життя. Все почнеться дуже просто, але вам доведеться випробувати свої вміння проти дошок, які ви ще ніколи не зустрічали ніде у ТФТ. Ваше здоров’я замінено лічильником життя: втратите 3 і ви вибули! 
  • Наберіть найкращий рахунок та поділіться результатом: проходячи раунд, ви будете отримувати очки на основі ваших досягнень! Киньте виклик собі та своїм друзям, щоб здобути найбільший можливий рахунок.
  • Режим Хаосу: Як тільки ви підкорили звичайний режим, спробуйте режим Хаосу. Цей режим має таку назву не просто так, але це ми залишимо для вашого власного дослідження.

Величезні зміни

Величезні, як дірка в формі тризіркової Номзі у моєму серденьку.

Риси

Аркана зазнала деяких змін, щоб посприяти різним застосуванням старшої Аркани. Вона, разом з майбутнім посиленням Гекарима, повинні додати комбінацію з кері Гекаримом, яка точно виведе вас в топ 4.

Тепер, коли сила Карми під контролем, прийшов час дозволити вертикальним Хроно назбирати LP.

6 та 9 Фей не беруть участь у боях як основна вертикаль, тому ми додаємо їхнім магічним прикрасам більше сили. Корона Монарха (9 Фей) додаватиме величезне підсилення шкоди, якщо ви досягнете 25 зарядів. 

Для Піромантів, ми змінюємо частину сили зі страти на швидкість атаки, яка масштабується з вугликів, для того, щоб зробити ігри в яких ви зібрали 100 вугликів більш значущими, ніж просто 25% швидкості атаки.

Ми помітили, що фінальна винагорода Цукроробства занадто сильна коли гравці отримують до неї доступ. Нам хочеться залишити цей солодкий сюрприз таким же цукристим, тож замість того щоб відрізати від нього шматочок, вам буде потрібно потримати його у печі трошки довше!

  • Аркана, Базове підсилення шкоди емблеми старшої Аркани: 6/9/12/15% >>> 8/12/18/25%
  • Аркана, Базове підсилення шкоди емблеми старшої Аркани за емблему: 3/5/7/10% >>> 2/3/4/6%старша
  • Аркана, старша Аркана Гекарім – сила атаки: 10/25/45/70% >>> 10/25/50/80%
  • Аркана, старша Аркана Зерат – чиста шкода за 3 чари: 3/5/7/10% >>> 3/5/6/9%
  • Бастіон броня/магічний спротив: 15/40/70/120 >>> 15/40/75/140
  • Хроно 4 – тривалість заморозки часу: 2.5 seconds >>> 3 seconds
  • Хроно 4 – додаткова сила вмінь: 35 >>> 45
  • Хроно 6 – додаткова швидкість атаки: 60% >>> 80%
  • Моторошні – сила вмінь за рівень зірок Моторошних чемпіонів: 10 >>> 12
  • Моторошні 7 – базове здоров’я Багатоокого звіра: 1000 >>> 1100
  • Корона Фей – підсилення шкоди : 25/40/45/75% >>> 25/40/50/75%
  • Броня Королівських обладунків Фей (6 Фей) – здоров’я: 150 >>> 250
  • Королівські обладунки Фей (6 Фей) – броня/магічний спротив: 30 >>> 40
  • Вічна Корона монарха Фей (9 Фей) – Посилення 25 зарядів : 15% >>> 50%
  • Медомантія – Бджоли: 3/5/7 >>> 3/6/9
  • Мисливці – сила атаки: 15/40/70% >>> 15/45/80%
  • Мисливці – сила атаки після вбивства: 30/65/110% >>> 30/70/120%
  • Заклинателі – командна сила вмінь: 10/20 >>> 10/30
  • Маги – сила вмінь: 70/90/105/135% >>> 70/90/110/150%
  • Мультиударний – шанс додаткової атаки: 30/55/70/100% >>> 30/60/70/100%
  • Портал – базова шкода Бомби: 90/285/400/1250 >>> 90/235/300/1250
  • Портал – додаткова швидкість атаки Прапора: 20/21/22/55% >>> 20/25/30/55%
  • Портал – зцілення від смаколиків Поро: 6.5/7/7.5/9% здоров’я >>> 7/8/9/15% здоров’я
  • Піроманти – командна швидкість атаки за вуглик: 1% за 4 >>> 2% за 5
  • Піроманти – швидкість атаки: 12/25/45/60% >>> 10/25/40/55%
  • Піроманти – поріг страти: 12/12/12/15% >>> 10/10/10/15%
  • Мінливці – здоров’я: 10/15/21/30% >>> 10/16/24/35%
  • Цукроробство – сила атаки/сила вмінь: 12/25/35 >>> 20/30/40
  • Цукроробство – додаткові переломні точки цукрового частування: 600/950/1325/1750/2200 >>> 600/975/1375/1800/2300

Чемпіони: Ранг 1

“Забудьте про заповнення рис” — анонімний гравець у TFT

Як частина нашої більшої цілі цього оновлення, ми хочемо переконатися, що чемпіони які були виставлені на поле лише задля досягнення переломної точки риси, також матимуть шанс стати життєздатними одиницями та тримачами предметів.

  • Джейс – сила атаки: 50 >>> 55
  • Номзі – сила атаки% базового вміння: 345/350/355% >>> 400/400/400%
  • Сорака –  шкода вміння: 195/290/440 >>> 200/300/450
  • Сорака – лікування вміння: 100/120/150 >>> 120/140/180
  • Твіч –  сила атаки% вміння: 160/160/160 >>> 180/180/190%
  • Зіґґс – мана: 0/50 >>> 0/40

Чемпіони: Ранг 2

Навіть з урахуванням мети 2-вартісних чемпіонів у наших початкових оновленнях, вони вносили недостатньо, щоб бути конкурентними. Невеличке підсилення базової швидкості атаки Кассіопеї підніме її в таблиці шкоди з предметами на швидкість атаки та допоможе накопичувати заряди Гнівного клинка. 

Говорячи про мету 2-вартісних, ми також додаємо ще одне невелике послаблення Арі після оновлення 14.16 (Б) минулого тижня, яке повпливало на її силу менше ніж очікувалось.

  • Арі – магічна шкода вміння: 140/210/325% сили вмінь >>> 135/200/310% сили вмінь
  • Арі – чиста шкода вміння: 90/135/210% сили вмінь >>> 85/125/195% сили вмінь
  • Акалі – шкода Кунаїв: 155/155/170% сили атаки >>> 135/135/150% сили атаки
  • Кассіопея – швидкість атаки: 0.75 >>> 0.8
  • Шивана – броня/магічний спротив: 40 >>> 45
  • Шивана –  шкода вміння: 45/65/100% сили вміння + 1% здоров’я >>> 50/70/110% сили вміння + 1% здоров’я

Чемпіони: Ранг 3

Ми посилюємо скидування пасивних зарядів Гекаріма та масштабування сили атаки вміння, але це буде найбільш помітно, якщо дасте йому предмети на силу атаки. Масштабування сили атаки тут зменшено, тому для гравців Старшої Аркани, зверніть увагу: це посилення не для вас.

Ми розпізнали помилку Джинкс, пов’язану із чистою шкодою її вміння, яка наразі неправильно масштабується з додатковою шкодою атаки. Ми виправляємо цю велику помилку, а також додаємо деякі компенсаційні послаблення. Ці зміни залишать її силу нейтральною на початку та в середині гри, та посилять на пізній стадії гри, якщо вона отримає достатньо сили атаки від її рис та предметів.

Свейна стає все важче швидко вбити, і він стане значно танковішим на початкових рівнях зірок після довготривалого застосування вміння. Його підсилення на рівні трьох зірок трохи менше, бо на тут він вже має успіх. Підвищений захист на його вмінні, підштовхнув нас до невеликого зниження його шкоди.

Популярний рерол комбінації Магів Вейґара та Векс наразі досить непоганий, проте вимагає сильного початку гри, щоб дати можливість Вейґару назбирати Чарів та зірок. Ми посилюємо цю пару на рівні однієї зірки, проте трошки послаблюємо Вейґара на рівні трьох зірок та залишаємо Векс без змін. Якщо вам випаде Емблема Авангардів, обов’язково зіграйте цю композицію з Векс як носієм емблеми – це буде доволі жахливо (для опонентів)!

  • Гекарім – здоров’я: 800 >>> 850
  • Гекарім – мана: 0/50 >>> 0/40
  • Гекарім – пасивний заряд сили атаки%: 50% >>> 120%
  • Гекарім – пасивний заряд сили вмінь: 100/150/240 >>> 80/120/195
  • Гекарім – масштабування вміння від сили атаки: 130/130/140% >>> 145/145/155%
  • Джинкс – виправлення помилки: Тепер коректно розраховує додаткову чисту шкоду використовуючи фінальну силу атаки радше ніж базову силу атаки.
  • Джинкс – сила атаки: 55 >>> 50
  • Джинкс – швидкість атаки вміння: 105% >>> 100%
  • Джинкс – залежність чистої шкоди вміння від сили атаки: 35% >>> 25%
  • Свейн – броня та магічний спротив: 45 >>> 50
  • Свейн – здоров’я при першому використанні вміння: 275/325/400 >>> 300/375/450
  • Свейн – здоров’я інших використаннях вміння: 150/200/275 >>> 180/230/280
  • Свейн – шкода  при першому використанні вміння: 30/40/65 >>> 20/30/50
  • Вейґар – шкода вміння: 200/300/480 >>> 240/330/475
  • Векс – щит від вміння: 350/405/480 >>> 380/430/480

Чемпіони: Ранг 4

Ґвен трішки змінюється, щоб завдавати менше миттєвої шкоди при перших використаннях вміння, та стає значно кориснішою коли починає чик-чикати по дошці. З цією зміною, обов’язково спробуйте Синє підсилення та захисні предмети, щоб вона могла заряджати чики та збирати чайові.

  • Ґвен – максимальна мана: 0/40 >>> 0/30
  • Ґвен – використання вміння за чик: 2 >>> 1
  • Ґвен – базова шкода вміння: 125/190/570 >>> 95/145/430%
  • Ґвен – шкода маленького чика: 50/75/225% >>> 40/60/180%
  • Намі – шкода бульбашки: 220/330/1500 >>> 240/360/1800
  • Насус – викрадання здоров’я вмінням: 400/600/5000 >>> 300/480/5000

Чемпіони: Ранг 5

З дебютом Браєр у ТФТ, ми хотіли перетворити “оооо, як мило” у “ААА ТІКАЙ!” Для того, щоб повернути страхіття Браєр, ми посилюємо її багатьма шляхами, від швидкості атаки до базової шкоди і прямісінько до сили, яку вона отримує, коли вигризає здоров’я вашого тактика.

Наразі Міліо не гідний предметів, окрім Шьодзінового Спису. Тож ми робимо так, щоб він менше на нього розраховував (хоча він би його все ще хотів), зменшуючи його максимальну ману, але достатньо значно підвищуємо співвідношення сили вміння від вміння (зверніть увагу, що він кидає 3 дрібнички, тож множте співвідношення сили вмінь на три). 

  • Браєр – швидкість атаки під час трансформації: 60/60/666% >>> 75/75/666%
  • Браєр – сила атаки% укусу: 200/200/999% >>> 250/250/2000%
  • Браєр, риса Ненаситної – шкода за відсутнє здоров’я: 0.6% >>> 0.8%
  • Браєр, риса Ненаситної – здоров’я отримане після годування: 150 >>> 180
  • [Гіпер рол] Браєр, риса Ненаситної – шкода за відсутнє здоров’я: 3% >>> 4%
  • Морґана – шкода вміння: 140/210/888 >>> 150/225/2000
  • Морґана – поріг здоров’я для завдавання чистої шкоди вмінням: 25% >>> 33%
  • Міліо – посилення мани: 30/130 >>> 40/120
  • Міліо – шкода вміння: 290/435/999 >>> 333/500/1000
  • Зерат – шкода вміння: 200/300/666 >>> 220/330/777
  • Наступні врочисті чари Зерата отримали посилення; перевірте розділ чарів для детальної інформації: Колісниця, Суд, Коханці, Сонце, Світ

Ауґментації: Срібні

В оновленні 14.17, ми хочемо підняти рівень сили наших ауґментацій, що показували себе не найкращим чином і підсилити стратегії, що формуються навколо них. Також, що варто сказати, ми послаблюємо ауґментації, що є занадто сильними (прихильники Хранителів, це попередження саме для вас).

  • Бойова перев’язка I (Combat Bandages) – відсоток здоров’я для спрацювання: 50% >>> 60%
  • Вигнанці I (Exiles) – 25% щита від здоров’я >>> 20% щита від здоров’я
  • Предметне сходження (Item Ladder) – було прибрано з гри через помилку. Буде повернено, коли ми виправимо її.
  • Хранителі l (Keepers) – щит: 160 >>> 145
  • Накачування l (Pumping Up) – миттєва швидкість атаки: 6% >>> 8%

Ауґментації: Золоті

З тим, як швидко бої проходять у ранній грі, Вознесіння мало жахливі результати, обираючись на 2-1, тому ми прибираємо цей клікбейт від вас, надаючи ауґментації посилення, котрого не вистачало для гарного другого чи третього вибору.

Навіть після оновлення Б, що було минулого тижня, Гнучкість продовжувала домінувати серед інших ауґментацій. Ми знижуємо здоров’я, отримане з кожної емблеми, залишаючи можливість отримання щасливого набору Емблем з ауґментації.

Раніше, Дух дракона міг спантеличувати, бо вимагав гри спеціальних чемпіонів (Ніко, Свейн), для накопичення кількіості зцілення та отримання компонентів. Замість того, щоб посилювати ауґментацію, ми вирішили знизити границю, щоб виконати умови Духа дракона було простіше. Але перед тим як ви це спробуєте – знайте, що використання декількох Кігтів дракона більше не надаватиме вам більше витривалості чи здоров’я.

Прискорювач метаболізму потрапив у скрутне становище в наборі Магія та Хаос, через те, що ризиковий стиль гри став повністю залежати від ауґментацій. Замість того, щоб прискорювати її метаболізм і намагатися повернути ауґментацію до життєздатного стану, ми вирішили відкласти цю ауґментацію до наступних наборів.

  • Золоте завдання (A Golden Quest): список нагород було оновлено.
  • Вознесіння (Ascension) – більше не може з’явитися на 2-1.
  • Вознесіння – підсилення шкоди: 50% >>> 60%
  • Помста за полеглих (Avenge the Fallen) – додаткові характеристики: 18% >>> 20%
  • Прискорювач годинникового механізму (Clockwork Accelerator) – швидкість атаки: 6% >>> 9%
  • Бойова перев’язка lI (Combat Bandages) – відсоток здоров’я для спрацювання: 50% >>> 60%
  • Бойова перев’язка lI – відновлення здоров’я: 250-600
  • Дежавю+ (Deja Vu) (Ґаліо): отримайте 2-зіркового Ґаліо >>> отримайте 2 Ґаліо
  • [ЗМІНЕНО] Дух дракона (Dragon’s Spirit): Отримайте Кіготь дракона. Чемпіони, що використовують Кіготь дракона, отримують 100 здоров’я та 10% витривалості.
  • Гнучкість (Flexible) – здоров’я за емблему: 25 >>> 10
  • Друзі на відстанні (Long Distance Pals) – розділені характеристики: 20% >>> 22%
  • Прискорювач метаболізму (Metabolic Accelerator) – було видалено
  • Розтоплена карамель (Molten Caramel) (Рамбл): отримайте 2-зіркового Рамбла >>> отримайте 2 Рамбла
  • Зілля 201 (Potions 201) (Відьомство) – отримання сили атаки та сили вмінь: 20% >>> 25%
  • Накачування ll (Pumping Up) – миттєва швидкість атаки: 8% >>> 10%
  • Чароклинки (Spellblades) – шкода: 150% >>> 120%
  • Ласун+ (Sweet Tooth) (Нуну): отримайте 2-зіркового Нуну >>> отримайте 2 Нуну
  • Троє – це також компанія (Three’s Company) – кількість чемпіонів 3 рангу: 4 >>> 5
  • Варто очікування (Worth the Wait) – кількість раундів очікування: 2 >>> 1

Ауґментації: Призматичні

Хоча “Проблеми із гнівом” гарно впливає на результативність кері задньої лінії, надаючи їм всі потрібні характеристики, не маючи предметів для чемпіонів передньої лінії, було важко реалізувати повний потенціал цієї ауґментації. Додаткова броня та магічний спротив мають розв’язати це питання.

Разом зі змінами “Проблем із гнівом”, ми також посилюємо інші слабкі ауґментації, як ми часто це робимо.

  • Проблеми із гнівом (Anger Issues) – броня та магічний спротив: 30 >>> 35
  • Розквіт Лотоса III (Blossoming Lotus) – шанс критичного влучання: 10% >>> 12%
  • Фінальне вознесіння (Final Ascension) – підсилення шкоди: 15% >>> 20%
  • Фінальне вознесіння – підсилення шкоди після вознесіння: 45% >>> 50%
  • Гігантський та могутній (Giant and Mighty) – максимальне здоров’я: 5% >>> 4%
  • Дуже довго (Going Long) – миттєве золото: 10 >>> 15
  • Гедж-фонд (Hedge Fund) – золото: 20 >>> 22
  • Інвестиції++ (Invested) – золото: 36 >>> 45
  • Підвищення рівня! (Level Up!) – миттєвий досвід: 8 >>> 12
  • Накачування III (Pumping Up) – миттєва швидкість атаки: 10% >>> 12%
  • Крихітний титан (Tiniest Titan) – золото, що отримується кожен раунд: 1 >>> 2
  • Крихітний титан+ – золото, що отримується кожен раунд: 1 >>> 2
  • Крихітний титан+ – миттєве золото: 15 >>> 8

Основні предмети

Наразі предмети надають занадто багато потужності, що масштабується. З цієї причини, ми знижуємо базові характеристики наших найсильніших предметів, щоб вплив предметів відчувався гірше (особливо коли ви поєднуєте 3 потужних предмети), але зберігаємо те, що надає нашим основним предметам унікальності. Наша ціль – це перемістити ідею предметів до тієї позиції, де чемпіони без предметів не будуть відчуватися НАСТІЛЬКИ слабше за чемпіонів з повною збіркою.

  • Адаптивний шолом – базова сила вмінь: 15 >>> 10
  • Кровопивця – базова сила атаки/сила вмінь: 20 >>> 15
  • Синій бафф – базова сила атаки/сила вмінь: 20 >>> 15
  • Захисник корони – міцність щита: 30% >>> 25%
  • Смертельний клинок – базова сила атаки: 55% >>> 50%
  • Кам’яний обладунок ґарґульї – базова броня/магічний спротив: 30 >>> 25
  • Вбивця гігантів – базова сила атаки: 30% >>> 25%
  • Вбивця гігантів – базова сила вмінь: 20% >>> 25%
  • Ґінсів гнівний клинок – базова швидкість атаки: 15% >>> 10%
  • Іонічна іскра – здоров’я: 150 >>> 100
  • Останній подих – базова швидкість атаки: 25% >>> 20%
  • Нашорів зуб – базова сила вмінь: 30 >>> 25
  • Нашорів зуб – швидкість атаки після використання вміння: 40% >>> 35%
  • Рабадонів капелюх смерті – посилення шкоди: 20% >>> 15%
  • Червоний баф – базова швидкість атаки: 40% >>> 35%
  • Заточка Статикка – базова швидкість атаки: 20% >>> 15%
  • Серце непохитності – базове здоров’я: 250 >>> 200
  • Стераків відкуп – базове здоров’я: 200 >>> 150

Сяйнисті предмети

Зменшуємо силу сяйнистих версій предметів, що були послаблені вище, додаючи деякі занадто сильні та не чіпаючи найслабші предмети.

  • Адаптивний шолом (Мінливий Джак’Шо) – броня та магічний спротив передніх рядів: 80 >>> 60
  • Адаптивний шолом (Мінливий Джак’Шо) додаткова сила вмінь задніх рядів: 55 >>> 40
  • Синій баф (Синє благословення) – сила атаки та сила вмінь: 60 >>> 50
  • Ожиновий жилет (Трояндошипний жилет) – броня: 120 >>> 100
  • Захисна діадема (Королівський протекторат діадеми) – здоров’я: 350 >>> 200
  • Захисна діадема (Королівський протекторат діадеми) – сила вмінь: 50 >>> 40
  • Вбивця гігантів (Вбивця демонів) – сила атаки: 50% >>> 40%
  • Щитолам (Волелам) – швидкість атаки: 40% >>> 30%
  • Щитолам (Волелам) – підсилення шкоди: 50% >>> 40%
  • Рука справедливості (Кулак справедливості) – сила атаки та сила вмінь: 60% >>> 50%
  • Іонічна іскра (Ковалентна іскра) – здоров’я: 350 >>> 200
  • Іонічна іскра (Ковалентна іскра) – магічний спротив: 50 >>> 40
  • Коштовна рукавиця (Чарівна рукавиця) – сила вмінь: 65 >>> 55
  • Нашорів зуб (Баронів дар) – швидкість атаки після використання вміння: 80 >>> 65
  • Рабадонів капелюх смерті (Вознесений Рабадонів капелюх смерті) – підсилення шкоди: 50% >>> 33%
  • Кровопивця (Благословенна кровопивця) – сила вмінь: 30 >>> 40
  • Гекстековий багнет (Гекстекове лезо життя) – сила атаки: 30 >>> 40
  • Гекстековий багнет (Гекстекове лезо життя) – сила вмінь: 50 >>> 40
  • Заточка Статикка (Благовоління Статикка) – шкода: 80 >>> 95

Артефакти

Артефакти – це вже зовсім інша історія. Їхня специфічна сила (не твоя, Моґулова кольчуга) тільки ускладнює використання у наборі Магії та Хаосу. Ми хочемо трохи підсилити найслабші з них, щоб реалізація стала простішою. Тому не пропустіть можливість зіграти Варвіка з Вампірським скіпетром чи Нілу з Кігтем скритня!

  • Згубний Вампірський скіпетр (Corrupt Vampiric Scepter) – відсоток від сили атаки: 50% >>> 60%
  • Риборебриця (Fishbones) – сила атаки та швидкість атаки: 35% >>> 40%
  • Збирач золота (Gold Collector) – сила атаки: 20% >>> 30%
  • Моґулова кольчуга (Mogul’s Mail) – базове здоров’я: 150 >>> 50
  • Кіготь скритня (Prowler’s Claw) – сила атаки: 40% >>> 50%
  • Кіготь скритня – шанс критичного влучання: 30% >>> 50%

Предмети підтримки

Предмети підтримки загалом занадто сильні (особливо з ауґментацією), тому ми зменшуємо їх здоров’я (окрім Лицарської обітниці, що все ще має 50 здоров’я).

  • Всі предмети підтримки: здоров’я зменшено з 250 до 150
  • Лицарська обітниця (Knight’s Vow) – не змінено (базове здоров’я 50)

Чари

Ми додаємо кілька нових Чарів: для підсилення рерол композицій ранньої гри (Чарівне дзеркальце), для повернення у гру з 1-зірковими чемпіонами передньої лінії (Беззірковий щит), чи для зменшення отриманої шкоди Тактиком (Їжа для комфорту). Спробуйте ці та й інші нові Чари! 

З тим, як багато вузькоспрямованих (але потужних) Артефактів ми маємо, перетворюючі випадковий предмет на Артефакт чари могли бути чудовими, а могли зруйнувати вам бій. Чари не мають настільки залежати від удачі, тому ми вирішили вилучити їх з гри, особливо коли у нас з’явилися такі веселі та нові Чари.

Ми також посилили майже всі Чари пов’язані з Рисами, бо їх чарівність не коштувала того золота.

  • Нове Чари: (Стадія 2/3) Чарівне дзеркальце (Magic Mirror), 2 золота – отримайте 1-зіркову копію випадкового чемпіона, котрого ви розміщали минулого бою.
  • Нове Чари: (Стадія 3/4) Беззірковий щит (Starless Shield), 1 золота – наступний бій: ваші 1-зіркові чемпіони отримують 300 щита.
  • Нове Чари: (Стадія 3/4) Їжа для комфорту (Comfort Food), 1 золота – отримайте 1 здоров’я гравця. Якщо ви програєте наступний бій, отримайте 2 здоров’я гравця додатково.
  • Нове Чари: (Стадія 4+) Розібрані (Scrappy), 4 золота – наступний бій: 2 чемпіони без предметів отримують тимчасовий предмет на 1 раунд.
  • Нове Чари: (Стадія 4+) Примарний артефакт (Phantom Artifact), 2 золота – отримайте тимчасовий артефакт на 1 раунд.
  • Артефактизація (Artifactinate) – було прибрано з гри.
  • Всі трійки (All Threes) – ціна: 2 >>> 1
  • Всі четвірки (All Fours) – ціна: 4 >>> 3
  • Зустріч (Assembly) – ціна: 10 >>> 12
  • Начарована Емблема (Conjure Emblem) – ціна: 15 >>> 12
  • Ритуал місячного світла (Moonlight Ritual) – ціна: 2 >>> 3
  • Виклик Дракона (Summon Dragon) – сила атаки: 405 >>> 315
  • Ультра вознесіння (Ultra Ascension) – ціна: 1 >>> 0
  • Ультра вознесіння – затримка у часі: 25 >>> 22 секунд
  • Стародавній ритуал (Ancient Ritual) (Моторошні) – швидкість атаки: 10% >>> 20%
  • Зайняті бджоли (Busy Bees) (Медомантія) – швидкість Бджіл: 15% >>> 25%
  • Ферзевий гамбіт (Queen’s Gambit) (Феї) – ціна: 2 >>> 1
  • Прискорення (Quickening) (Хроно) – ціна: 2 >>> 1
  • Солодке життя (Piece of Cake) (Цукророби) – надає цукру: 10 >>> 25
  • Стрибаючий портал (Portal Hopping) (Портал) – ціна: 2 >>> 0
  • Піроманія (Pyromania) (Піроманти) – надає вугликів: 8 >>> 10
  • Запальні (Spitfire) (Дракони) Gold Cost: 2 >>> 1
  • Старша Аркана (Supreme Arcana) (Аркана) – ціна: 2 >>> 1
  • Старша Аркана (Аркана) – підсилення шкоди та витривалість: 15% >>> 20%
  • Зерат, врочисті Чари, колісниця – ціна: 5 >>> 3
  • Зерат, врочисті Чари, суд – золото після перемоги: 8 >>> 12
  • Зерат, врочисті Чари, суд – досвід після поразки: 12 >>> 20
  • Зерат, врочисті Чари, коханці – ціна: 4 >>> 2
  • Зерат, врочисті Чари, сонце – ціна: 40 >>> 32
  • Зерат, врочисті Чари, світ – ціна: 36 >>> 30

Невеличкі зміни

Невеличкі, як кількість спроб для повного проходження хаотичного режиму Випробувань Цокера! Жартую, це складно.

Риси

Я граю Авангардом 6 кожну гру. Чому ми взагалі додали це в невеличку секцію?

  • Авангард (Vanguard) – витривалість протягом дії щита: 10% >>> 10/10/15%

Чемпіони

Вона повертається? Абсолютно не такою, як в першому оновленні, але можливо, просто можливо, вона матиме шанс на повернення з правильними предметами та композицією.

  • Сіндра – шкода вміння: 205/310/480% сили вмінь >>> 215/325/500% сили вмінь
  • Сіндра – шкода вміння по сусіднім цілям: 100/150/235% сили вмінь >>> 105/155/240% сили вмінь
  • Мордекайзер – щит від вміння: 200/250/325 >>> 210/250/300
  • Ніко – зцілення себе під час використання вміння: 18% максимального здоров’я >>> 15% максимального здоров’я + 100
  • Шен – витривалість від вміння: 35/35/40% сили вмінь >>> 35/40/50% сили вмінь
  • Райз – кількість цілей: 4/4/6 >>> 3/3/6
  • Тарік – вміння 3-зіркової версії чемпіона тепер завдає шкоди у радіусі 3 гексів, замість двох.

Ауґментації

Ми покращили вашу можливість збігати до вбиральні, швидко розтягнутися чи випити склянку води. Будь ласка, не забувайте про це і мийте руки.

Плацебо занадто слабка ауґментація і ми не певні, що додаткове золото може цьому допомогти, тому ми додаємо кілька контрольних речовин, підсилюючи її бойовий потенціал.

  • AFK – золото: 18 >>> 20
  • Плацебо – швидкість атаки: 1% >>> 2%
  • Припікання (Cauterize) – тепер може з’явитися на 2-1
  • Мисливське божевілля (Hunting Frenzy) – поріг для добивання: 12% здоров’я >>> 10% здоров’я
  • Хранителі ll (Keepers) – щит: 240 >>> 230
  • Гігантський та могутній (Giant and Mighty) – максимальне здоров’я: 5% >>> 4%

Виправлення помилок

Гнучккість та Мисливець за рисами мали бути ексклюзивними один від одного минулого оновлення, але у нас не вийшло це виправити. Ми вже вимкнули всі ауґментації рис для Будуй різне (Built Different), але Мисливець за рисами (Trait Tracker) якось уникнув це виправлення.

  • Гнучкість (Flexible) та Мисливець за рисами тепер взаємо-ексклюзивні.
  • Будуй різне та Мисливець за рисами тепер взаємо-ексклюзивні.
  • Терпіння – це віртуальна підказка, яка спрямована на те, щоб чіткіше вказувати спрацювання ефектів кожного раунда.
  • Занадто злий: “Проблеми із гнівом” більше не дають 2 Гнівних клинки, якщо ви робили предмет з маною на чемпіона без мани.
  • Не вчасно: Краґи більше не можуть бути викликані на бій, після його кінця.
  • Пізньоцвіт більше не може викликати чемпіонів вам на арену, якщо лавка заповнена.
  • Вічне зростання (Eternal Growth) (ауґментація Мінливця) більше не надає здоров’я чемпіонам немінливцям, що починають бій у гексі за Мінливцем.
  • Занадто велике виправлення візуального відображення: Занадто великий камінь (Needlessly Big Gem) не правильно відображав свою дію, якщо власник предмета вмирав до 15 секунди.
  • Виправлено помилку, коли гравець бачив блискавку, під час розвідки Арени Дому золотого кролика.
  • Прив’язка підказки: Звільнити звіра (Unleash the Beast) тепер правильно відображає 60% швидкості атаки, якщо їх було вже отримано.

Переклад

Дмитро "Xazaron" Гордієнко, Ananasich

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян